Integraal samenwerken op issues met de issueMonitor

Werk samen aan een heldere en consistent verhaal dat je reputatie versterkt. Ontdek vandaag nog wat de issueMonitor voor jouw organisatie kan betekenen en issues kan omzetten in kansen.

DEMO AANVRAGEN


De issueMonitor is dé innovatieve oplossing voor organisaties die grip willen houden op uitdagende en complexe vraagstukken waarbij diverse belangen samenkomen. In een wereld waar communicatie van cruciaal belang is, biedt de issueMonitor een geavanceerd platform dat afdelingen in staat stelt om op een integrale en samenhangende manier te werken aan issues, terugkerende thema's en andere communicatie-gerelateerde uitdagingen.

Waarom de issueMonitor?

Integrale samenwerking


De issueMonitor bevordert het samenwerken met verschillende afdelingen en experts binnen de organisatie. Iedereen kan vanuit zijn of haar eigen expertise bijdragen aan het vinden van oplossingen en het vormgeven van communicatiestrategieën.

Inzicht in voortgang


Met de IssueMonitor kunnen gebruikers de voortgang van verschillende issues en vraagstukken real-time volgen. Dit geeft inzicht in welke stappen en beslissingen zijn gemaakt en welke acties nog moeten worden ondernomen.

Strategische besluitvorming


De tool biedt uitgebreide analytische functies waarmee organisaties trends en patronen kunnen identificeren binnen complexe issues. Dit ondersteunt strategische besluitvorming en helpt bij het anticiperen op toekomstige uitdagingen.

Consistente boodschap


Door de gezamenlijke inspanningen van verschillende experts te integreren, zorgt de IssueMonitor ervoor dat zowel interne als externe boodschappen helder, coherent en consistent zijn. Dit voorkomt verwarring en versterkt het vertrouwen bij stakeholders.

Efficiënte documentatie


Alle relevante informatie, communicatie en beslissingen worden binnen de tool gedocumenteerd. Het hele issueverloop wordt via een duidelijke timeline weergegeven. Hierdoor is er een uitgebreid en doorzoekbaar archief beschikbaar, wat nuttig is voor toekomstige referentie en audits.

Flexibele configuratie


De IssueMonitor kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van een organisatie. Hierdoor kunnen workflows, autorisaties en rapportagestructuren op maat worden gemaakt.

  • Voorbereiden


  • Issues

    Identificeer issues die jouw organisatie aangaan, stel woordvoeringslijnen vast en stem af met je collega's.

  • Q&A's

    Stel Q&A's op, zodat je altijd een antwoord klaar hebt.

  • Plannen


  • Activiteiten

    Plan activiteiten in.

  • Mailings

    Verstuur (pers)berichten

  • Kalender

    Krijg overzicht over alle issues door ingeplande activiteiten, mailings en andere communicatieuitingen te tonen in één kalender.

  • Monitoren


  • Online monitoring

    Krijg inzicht in wat zich online afspeelt.

  • RSS Feeds

    Blijf op de hoogte door relevante RSS feeds te koppelen aan issues.

  • Vastleggen


  • Vragen

    Leg binnenkomende vragen vast, stem antwoorden af met de betreffende portefeuillehouders en/of woordvoerders.

  • Bookmarks

    Bookmark relevante posts uit online monitoring of berichten uit RSS feeds en leg deze vast in de betreffende issues.

  • Analyseren & Rapporteren


  • Analyses

    Analyseer resultaten, leg deze vast en deel met je collega's.

  • Rapportages

    Rapporteer over de vorderingen en laat zien wat zich heeft afgespeeld.

Blijf op de hoogte

Acties

Betrek collega's bij issues door taken toe te wijzen.

Notificaties

Het systeem houdt iedereen automatisch op de hoogte van belangrijke wijzigingen of acties.

Notities

Werk samen aan notities, achtergrond informatie en deel relevante bestanden.

Bereikbaarheid

Overal kunnen werken via het internet met je browser of via een app op je telefoon of tablet. Dus 24/7 beschikbaarheid over je gegevens.

Rollen & rechten

Zelf rollen en rechten definiëren en toekennen. Daardoor kun je veel meer mensen gedoseerd toe laten en snel tot gewenste afstemming komen.

Impact

De impact van je communicatie inspanningen zie je via diverse onderdelen terug, in de timeline van je issue, de social media post die je aan je issue kunt hangen, het aantal pers- en andere vragen en in door jouw zelf opgestelde rapportages.

Informatiebeveiliging

  • De Communicatie Cockpit is ISO 27001 gecertificeerd en voldoet hiermee aan de eisen die deze internationale norm stelt op het gebied van informatiebeveiliging.

  • Data blijft binnen de Europees Economische Ruimte (EER). Ons datacentrum staat in Nederland met uitwijkmogelijkheid naar Frankfurt.

  • Ons platform word 24/7 gemonitord. Daarnaast staat onze helpdesk voor je klaar. Je kunt kiezen uit drie SLA-niveaus (brons, zilver en goud).

  • Ons platform biedt standaard two factor authentication bij het inloggen en de mogelijkheid om te authenticeren via je eigen single sign on (SSO) server.