Met de persvragenMonitor en de issueMonitor werk je 24/7 aan het regisseren en monitoren van reputatie en relatie. Je wordt zichtbaarder als afdeling Communicatie en je maakt je organisatie als geheel communicatief vaardiger. Onze tools zijn ontwikkeld vanuit de praktijk. Dus zeer gebruiksvriendelijk. En worden, in overleg met onze gebruikers, doorontwikkeld in de praktijk. Om zo bij te dragen aan verdere professionalisering vans ons vak.
De issueMonitor is voor organisaties die regie willen houden op lastige en complexe issues waarbij uiteenlopende belangen spelen. Met de issueMonitor kunnen afdelingen elkaar op de hoogte houden van wat en hoe zij communiceren, zodat de behandeling van het issue zowel naar buiten als naar binnen helder en consistent is.
Woordvoeringslijnen afstemmen en Q&A's voorbereiden
Activiteiten inplannen en posts en mailings publiceren
Relevante vragen registreren
Reacties monitoren en analyseren
Resultaten rapporteren en vervolgacties uitzetten
De persvragenMonitor is voor woordvoerders en communicatieprofessionals die proactief willen werken. Dus niet alleen willen reageren op persvragen, maar zelf tijdig woordvoeringslijnen willen ontwikkelen. Zodat iedereen in de organisatie hetzelfde verhaal uitdraagt. De persvragenMonitor zorgt voor consistentie en continuïteit in de communicatie, onafhankelijk van plaats en persoon.